1 april, april...





Jag brukar alltid gå på ett par nitar denna dag. har suttit och spanat in både lokalpressen och Nyhetsmorgon med inte hittat någon sam scam ännu.
Sedan brukar jag alltid gå ett och annat aprilskämt på jobbet, men eftersom jag är hemma och sjukskriven nu så kanske jag klarar mig ifrån det hyfsat i år.

Idag strålar solen, kanske, kanske, för att Burger King kommer till stan just idag! Det är en stor dag i Ö-viks historia, sedan vi tappat McDonalds har det helt enkelt inte varit kul att äta skräpmat iform av hamburgare...

jag har blivit ordinerad att promenera så mycket jag kan av min läkare, men med detta bäckene har det inte blibit mycket...det tar liksom emot...nu ska jag i alla fall hänga på min gode vän M-L på stan så att man kommer ut lite och rör på sig. Börjar känna av en viss lappsjuka nu...


Kommer du att lura någon idag?


Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer
  jessi

Jag lurades inte men barnen på förskolan lurades hela tiden!



Hoppas Burger King får mer framgång än Mac D... Jag har hört att uppåt i landet funkar inte kedjorna lika bra.



KRAMAR

2009-04-02 @ 18:51:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: