Först kakfrossa, sen bränna kcal...


En glad Sara efter vår härliga sockerkick på kak-och tårtbuffén...



Igår var jag, Noah och Hans på kak- och tårtbuffé tillsammans med min kära mor, min gode vän Sara och hennes två barn Gabriel och Rasmus. Det är en årlig tillställning som innebär hur mycket godsaker som helst, och man får äta obegränsat. Ett himmelrike för barnen med andra ord...
Jag hade med mig kameran för att ta bilder på alla go´saker, men glömde bort det, (får skylla på graviditetshormonerna) var nog mer koncentrerad på att få i mig tårta :-)

Efter att ha laddat med massa snabba kolhydrater fortsatte vi vidare till Noahs fotbollscup. Noah spelade bl.a. målmakt och gjorde många snygga räddningar. Färjans Indianer kämpade tappert och med resultatet att vi skall tillbaka i kväll för att spela om 3-4 plats i vår grupp.





To be continued...


Bilder: privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: