Långt bort...





Helgen har satt sina spår, jag har varit sänkt hela dagen. Illamåendet är värre än på länge och jag är så TRÖTT.
Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen, och när jag skulle hämta grabbarna på dagis/skola så fick de inte ta med några vänner hem. Jag orkade helt enkelt inte ha mera barn i huset än mina egna.
Jag har dock lovat att båda ska få ta med vänner hem imorgon. Så hoppas, hoppas att jag mår bättre då.

Mitt lilla Liv i magen, har haft många workout-pass idag och det är underbart att känna att hon lever och utvecklas!

Här i Norrlandskusten har det varit grått och kallt hela dagen, och lagom till kvällen kom snöflingorna dalande. Inget vårväder här inte!
Jag kan ändå inte låta bli att kika på somriga plagg på mina favoritnätshoppar.

Denna jeanskjol var jättesnygg och jag hoppas att det inte är allt för långt bort att man kan få gå sommarklädd.

Nu avslutas kvällen med CSI och Ballar av stål.


Ha en underbar kväll!


Fridens liljor!


BIld: Asos.com

Kommentarer
  jessi

Jag sänder lite styrkekramar till dig!

2009-04-07 @ 22:24:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: