Valborg 2009



Goddag allesammans! Idag skiner solen och det är äntligen valborg.
Jag har haltat runt på stan lite och shoppat lite nya kläder till moi, jag sväller nu...

Sedan har jag trängts med resten av Ö-viks befolkning för att inhandla lite käk till ikväll på Coop Forum. Jisses vad folk det var!
Ikväll blir det grillning, ryggbiff med klyftpotatis, rödvinssås och en grekisk sallad. Till detta kommer jag att dricka Calsbergs alkoholfria öl och göra vitlöksbröd "á la Leila".


Gårdagen tillbringades med min underbara vännina M-L och hennes två tvillingtjejer. Vi gjorde en roadtripp till Umeå, gick runt lite på stan för att sedan åka vidare till "Mitt i tuvan" och vår kära vän Britt. Jättekul att träffas alla tre samtidigt!

Nu skall jag sätta på grillen! Ha en underbar VALBORG!!!

Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: