Borta bra, men hemma bäst



Britts lilla kille och vår lilla Liv, det skiljer en vecka på dem...

Visst är det trevligt att resa, men det är alltid lika skönt att komma hem igen. Hela familjen känns lite lugnare nu sedan vi kom hem...

Jag har hunnit att få besök av tre av mina allra bästa vänner sedan vi kom hem och så socialt liv hade jag nog inte under hela graviditeten.  :-)
Först kom Britt med familj och visade sin bedårande lilla kille som föddes precis en vecka efter Liv (Haha, jag vann!!!).
Dagen efter kom min kära vän från Sundsvall, Agneta förbi med sin samo. Det var evigheter sedan vi sågs, så det var jättetrevligt. Jag saknar verkligen mina vänner från Sundsvall, men nu när jag mår bättre och inte kräks varenda dag, så ska jag återuppta mitt sociala liv, med vänner!!!
Igår hade jag äran att få besök av M-L och hennes underbara tvillingdöttrar. De har hunnit bli dryga året och helt plötsligt känns de jättestora i jämförelse med lilla Liv.

Idag har jag en TO DO -lista att avverka, en massa saker som jag skjutit på men som jag bara måste få gjort nu. Ringa försäkringskassan, tvätta, klippa Tova, och nästan viktigast av allt; beställa smörgåstårtor till BB!!! Jag och Erik är såå nöjda med personalen på Ö-viks BB. Så många varma och goa människor på samma ställe får man leta efter. Det är helt enkelt bästa stället att föda sina barn på!!!
Vi lovade varandra redan på BB att vi skulle köpa smörgåstårtor att bjuda på för att visa vår uppskattning, men av någon anledning så har vi inte kommit till skott ännu. Men idag skall det beställas tårtor!

Solen skiner över Bonäset, och jag hoppas att den skiner över dig med!


Fridens liljor!

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: