Fyndat på nätet






Jag fick nys om att Ellos hade erbjudande om 50% rabatt på den dyraste varan man beställde, så jag tog chansen och beställde hem denna snygga lampa (finns även i vit).
Kan tyckas konstigt att man beställer lampor på nätet, när man själv säljer dem, men en liknande har jag velat haft i en evighet och vi säljer inte sådana på butiken...
De jag har tittat på tidigare, har i butik kostat ordentligt mycket mera än vad denna från Ellos kostar, så jag hoppas att jag inte blir besviken.

Jag har äntligen lagt min kamera på laddning!!! (Jag hade tappat bort laddaren sedan vår tripp till S-holm och har vänt upp och ner på huset för att hitta den. Tillslut fann jag den i laptop-väskan...).

Utöver detta så har jag och lilla Liv sladdat runt på stan för att innhandla en pyjamas till Noah, som skall på pyjamasparty på fredag och hadde vuxit ur alla pyjamaser.

Ha nu en fortsatt trevlig onsdagkväll!


Fridens liljor!


Bild: Ellos

Kommentarer
  Annas inspiration

Fint köp!

2009-08-27 @ 18:06:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: