höststädning



Nu när sommaren lider mot sitt slut och hösten närmar sig med stormsteg så känner jag behovet att fräscha upp mig en aning.
Jag skulle behöva klippa mig, men det får vänta till nästa vecka då pojkarna har börjat skolan. Jag skulle även behöva fixa naglarna, men jag vet inte jag, om Liv har lust att vara utan sin mamma i så många timmar...vi får se...

Noah och Hans har åkt upp till mormor och B.O i eftermiddag och passar på att sova över hos dem innan skolstarten nästa vecka.

Planen för ikväll var att ta ett bad, göra en hårinpackning, lägga ansiktsmask och skrubba kroppen ren från gammal solbränd hud, men det blev istället möte med grannarna för planering av Gatufest - inte helt fel det heller!

Nu sägr jag God Natt!

Fridens liljor!

Bild: Decleor.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: