Lite mamma/baby-shopping



Under vår minisemester hann jag även med att shoppa lite grejer till mig och Liv. En skötväskafrån Skip Hop, som jag är jättenöjd med. Rymlig, superpraktisk med en massa bra fack och i mitt tycke jättesnygg. Rekomenderas!
En cerise bärsele från Baby Björn, en nappflaska från Lundmyr och en DooMooSeat (Världens skönaste sittkudde/babysitter fylld med små mjuka polystyrenbollar som formar sig bekvämt utefter kroppen.)

Grabbarna shoppade vi en massa kläder till innan vi for, så deras shoping under semstern bestod av leksaker och massor av godis. Jag lovar, det gick ingen nöd på dem! :-)

Det blev ingen klädshopping för min del då inget jag provade satt bra. Jag har gått upp två/tre storlekar och det känns inget kul att shoppa kläder i dagsläget. Då känns det som om jag accepterat min nya vikt och tänker stanna här - och det har jag inte!!!

Var och hälsade på min Wii nere källaren alldeless nyss detta är  min nuvaranda Wii-status:

Överviktig; ett BMI på 27,25 och en matchvikt på strax över 74 kg.

Till nästa sommar skall jag vara tillbaka på min trivselvikt igen!!! Det är väl inte att hoppas på för mycket...


Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: