mini semester

Nu är vi tillbaka i Norrland efter en mysig minisemester i huvudstaden...







Ombord på Birka Paradise, ett toppenbåt i vårt tycke! Grabbarna badade
i flera timmar uppe på soldäcket medans jag och Liv myste i skuggan.
Fräscha hytter och alldeless för god mat i bufféerna...



Dessa coola killar uppskattade verkligen Naturhistoriska Museet.




Såstaholms Herrgård, ett toppenhotell i Täby, strax utanför Stockholm!




Jag skulle kunna bosätta mig där bara för deras frukost. Jag fullkomligt
älskar deras frukostbuffé med råvaror utöver det vanliga! Rekomenderas.


 


Rummen är jättemysiga. Alla barnen trivdes att bo i Såstaholms Herrgård... :-)



Gröna Lund var huvudattraktionen för grabbarna, på vår minisemester.
Vi hade lovat dem ett besök sedan länge...






Vi köpte åkband och åkte karruseller ända tills det blev kväll.




Naturligtvis hann vi med ett besök på min favoritrestaurang; Pong!!!





Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  Hanna

hur tidigt började du använda bärsele?Jag har en dotter som är 1 månad och 20 dagar gammal.Är det för tidigt att börja använda bärsele?

2009-08-20 @ 09:51:55
URL: http://hannablivandemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: