Längtan till Medelhavet





Både jag och mannen i mitt liv fullkomligt älskar Grekland, och i synnerlighet Kreta.
Förra sommaren åkte hela famijen till Makrigialos på södra Kreta och jag längtar verkligen tillbaka...
Vi bodde på Vings familjehotell Sunwing Resort, ett ställe jag varmt kan rekomendera. Hotellet ligger på en platå mellan två vackra sandstränder. Maten är underbar, människorna är underbara, stränderna är underbara - jag är helt såld på stället.
Jag hoppas verkligen att vi får tid att tillbaka en sväng i sommar!

Vart reser ni helst?



Bild: Ving.se

Kommentarer
  Tina H

Du gör mig riktigt längtansfull! Vissst vore det härligt med en resa ... när som hellst. Hellst innan barnet kommer men hur ska det gå till? :-)

Det blir nog till att vänta ett tag. Kanske 2011.... Vi har nog inget resmål som vi åker till år efter år utan vi vill gänra se nya platser varje gång. Men visst reser jag gärna tillbaka till Thailand och Los Angeles :-)

2009-02-17 @ 11:55:12
URL: http://graviditet3.blogspot.com
  jessi

Jag har varit just på samma hotellet när jag var tonåring med min familj! Jättefint ställe! Perfekt för det är så nära havet!



Jag reser helst så att vi bokar eget hus/lägenheter på orterna, gillar komma in i kulturen o samhället. Vi har rest mycket så jag kan inte välja! Så många platser som är helt underbara. Både vid havet, bergsbyar, storstäder, alperna, öar.... Resa är det bästa jag vet!



Kramar

2009-02-17 @ 16:01:24
URL: http://) www.lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: