Ensamma mamman...



Sitter hemma och tittar ut över havet - ensam! Regnet det öser ner och jag saknar redan "männen i mitt liv"...
Jag är så gräsäka att det är gräsligt, Erik jobbar till sent och mina små män kommer att vara ute på vift i en hel vecka..! Farmor och farfar kom och hämtade dem idag och de skall tillsammans semestra med husbilen. De var överlyckliga när de äntligen kom, för de har räknat ned till detta datum i över två veckor.

Efter att ha vinkat iväg mina ljuvlingar, så begav jag mig in till stan för att göra ett kort besök på Cubus. Förra veckan när jag var nere i Sundsvall, shoppade jag ett gäng Sloggi trosor på Cubus där nere, och gissa om jag blev förvånad när jag kom hem och såg att i varje liten kartong så fanns det stora stöldbölder fasthäftade i trosan!
Helt otroligt att de måste stöldmärka trosor, men det beror väl på att de finns så många puckon därute som inte kan skilja på mitt och ditt...
Jag hann även med att besöka några andra affärer, och hittade ett par byxor, som jag hoppas ska passa mig efter förlossningen. Jag har ju ökat några storlekar så de byxor jag har i garderoben här hemma kan jag glömma de första månaderna.

I min ensamhet har jag nu suttit och tröstätit en massa finskorpor till mitt the, och nu ska jag försöka göra något vettigt av min gigantiska sockerkick...

Ha en fortsatt trevlig, om än blöt, tisdagkväll!



Fridens lijor!

Bild: Privat

Kommentarer
  jesi

ha det så gott i din ensamhet, tur att du har en liten en i magen som sällskap! tänk vad mysigt det blir sen att träffa din härliga killar igen!



kramisar

2009-07-07 @ 20:09:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Annas inspiration

Tack söta :-)



sov sött

kramen

2009-07-07 @ 22:36:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

Kram// Mia & Mirna



PS. Vilken fin ritning :)

2009-07-08 @ 00:29:46
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: