Seg idag


 
Mina fynd på Triumph

Idag mår jag som en råtta, var uppe och kräktes en massa i natt, och jag somnade nog inte förrän efter fyra. Har inte gjort något vettigt alls idag... Går mellan sängen och soffan och sängen och...


Igår åkte jag in till stan för att byta en skål jag fått i present, men jag passade även på att strosa lite i butiker för att slå ihjäl lite tid. Då sprang jag på dessa två amnings-BHar på Triumph. Jättefina, jättesköna och jättebilliga på rea - ett toppenfynd med andra ord. Jag har letat med ljus och lykta, både i Ö-vik och i andra städer, efter snygga amnings-BHar i min storlek men inte hittat några tidigare.

Gårdagskvällen avslutades med en god middag med Erik på Olearys.

Hoppas din dag är bätte än min!


Fridens liljor!




Bilder: Privata

Kommentarer
  Malin S

Jag har köpt en amningsBH från Abecita på Åhléns Rea men fy va svårt att veta vilken storlek som passar. Omöjligt att veta hur boobsen kommer bli eller hur ska man resonera ?

2009-07-11 @ 15:01:40
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
  jessi

Vad konstigt.. jag kommenterade till detta inlägg för flera dagar sen o ser att det ej har fastnat.



Jag hoppas du mår bra och att din blogg frånvaro är pga sommar o fullt upp och inte för att du mår så dåligt. Men om du inte mår bra så vill jag sända styrkekramar till dig i mängder!



jessi

2009-07-20 @ 23:15:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  jessi

Vad konstigt.. jag kommenterade till detta inlägg för flera dagar sen o ser att det ej har fastnat.



Jag hoppas du mår bra och att din blogg frånvaro är pga sommar o fullt upp och inte för att du mår så dåligt. Men om du inte mår bra så vill jag sända styrkekramar till dig i mängder!



jessi

2009-07-20 @ 23:16:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Malin S

Jag hoppas så att allt är bra med dig och bebis. Kramar.

2009-07-23 @ 16:18:36
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: