Nu packar jag...





Eftrerson jag är ensam hemma och inte har annat för mig, har jag nu börjat att packa BB-väskan...
Tvättmaskinen går för fullt, alla bebiskläder tvättas och sedan är jag redo!
Frågan är bara vad jag skall ha med åt mig själv..? Återkommer med en uppdatering...

Har precis kommit hem från en skogspromenad med Tova, och det är så underbart med alla lukter i skogen precis efter att det har regnat. Solen skiner nu och det är 19°C, så det börjar ta sig igen.
Jag har ett bra luktsinne i vanliga fall också, men nu i gravidtider är det utöver det vanliga :-)


Nu skall jag hoppa i duschen, för sedan kommer min kära mor och vi skall göra stan osäker.

Ha det gott så länge!


Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: