Oj!!! vilken värme...

Att man har en liten person till att bära på och en viktökning på nära 20 kg gör ju inte direkt att det känns svalare ute desa dagar... :-)

Här kommer en liten uppdatering i bild och ord:

Dagarna har flutit på och jag har kämpat mot både illamående och värmeslag, men visst har det varit ett UNDERBART väder!?

Vi har varit ute i Nordingrå och badat och njutit i fulla drag. Det var faktiskt medelhavstemperatur i havet i vår långgrunda vik. Vi har haft en hel del trevligt besök ute i Herrgår´n; morfar Lelle har varit där i flera dar, Kusin vitamin Ann och Anders med barnen Hanna och Maja har varit och hälsat på och nu senast min bror med sina barn, Alma, Linnea och Viktor.

Ö-vik har även hunnit avverka en Hamnfest, som vi besökte en kväll för att grabbarna skulle få se och lyssna på The Poodels samt även äta en del onyttigheter och åka lite karusell...
Vi har även hunnit med ett besök till Gideå och Skallbergsgrottorna. Vägen uppför berget var kämpig, men väl uppe njöt vi av den fantastiska utsikten. Erik var inte helt nöjd med tanken att vi skulle klättra med våra grabbar nerför en 70 meter djup skreva, så vi fuskade och gick bara en liten bit ned i grottsystemet. Men nästa år så..!

Under en shoppingtur till Sundsvall hann vi även med ett besök på förlossningen där nere. Det var falskt alarm, men tyvärr fick vi återigen bekräftat att mitt lilla Liv, ligger i säte. Och hon verkar inte ha en tanke på att flytta sig... :-(

i fredags hade jag besök mina älsta vänner M-L, Sara och Britt med sina familjer.Vi hade hoppas på ett grillparty ute på den nya verandan, men vädergudarna höll inte med och vi trängde ihop oss inne istället. Jättekul med så många härliga vänner hemma samtidigt!!!

Igår fyllde jag år, fick en massa fina grattulationer och presenter, och hann även trycka i mig en hel del onyttigheter. Dagen avslutades med ett besök på Skulefestivalen där vi såg Nordman och Euskefeurat. En lyckad dag med andra ord!

 
Middagsmys i Norrfällsviken


 
 
Skallbergsgrottorna var inte riktigt Eriks grej...


 
 
 
Familjebilder i Gideåskogen

 
 
 
Nordingrå!!! Ett ställe att trivas på...



 
 
 
Badbilder; även valrossen fastnade på bild...

 
Mina coola grabbar på Hamnfesten

 
 
2009 års Skulefestival! Myyysigt...



Tack vänner för en jättetrevlig grillkväll!





Idag skall vi bege oss till min moster i Landsjö.




Fridens liljor!


Bilder: privata

Kommentarer
  jess

Grattis på födelsedagen! Jag önskar dig allt gott i livet, lycka kärlek välgång!



ser ut som en riktigt härlig sommarhelg ni haft i solen! härligt!



sköt om dig o lille vännen i magen!

2009-07-06 @ 10:17:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Anette

Mysiga bilder!

Så fin du var i den turkosa blusen med lite marint och vita blommor ;)

2009-07-08 @ 11:02:44
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: