Den blomstertid nu kommer...



Noah och Hans på årets skolavslutning ute på Solbacken på Dekarsön.

Idag har det varit grått, grått och kallt väder med regnskurar hela dagen.
Guud vilken dåligt humör jag har varit på idag. Det har känts såå trist med skolavslutning och höstväder!
Men kvällen kom och vi åkte ut till kyrkan hela kongkarongen. Fortfarande grått, och med regn hängade i luften :-(l
Men lagom till att alla barnen sjunger  ...nu är det sommar..., så sticker solen fram!!! Det var nästan magiskt.
Flera hundra personer besökte en fullsatt kyrka ute på Dekarsön, och det var en underbar skolavslutning.

Tidigare idag har jag och Erik sprungit runt på stan och köpt presenter till Noah, som fyller år  på söndag. Nu tror jag att jag har inhandlat allt... 

Jag hoppas verkligen att de som går ut skolan i morgon får hyffsat väder. Det blir ju så mycket roligare då...

Hoppas att din dag varit bra!


Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: