Ny vecka - nya utmaningar!




Jag hade lite för höga förväntningar om vad jag skulle hinna med i helgen...
Inte har jag röjt upp i det blivande barnrummet, inte heller har jag varit till frissan med pojkarna, det kom en hel del illamående och förvärkar i vägen för det.

Men nu är det en ny vecka och nya tag!
Pojkarna slutar skola och dagis denna vecka så vi ska hinna med två avslutningar denna vecka, samt fotbollträningar och fotbollsmatcher för båda, sedan har vi ju verandabygget,  för att sedan avsluta veckan med ett 8-års kalas (på verandan), då Noah fyller år på söndag!!!

Igår var jag och grabbarna och shoppade lite. Dessa tygskor köpte jag till mig själv, de passade bra och var sköna på mina svällande fötter.


Ha en toppenmåndag!


Fridens liljor!


Bild: DinSko.se

Kommentarer
  jessi

hej!



wow att du kan ha de skorna, jag skulle inte kunna gå i dem! Imponerande!



mysigt med 8 årskalas, skolavslutningar, sommarfeeling på hög nivå!

2009-06-08 @ 11:27:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: