Plastshopping


 


Idag har jag varit på Tupperwareparty och shoppat lite plastprylar. Det är kraftiga vuxenpoäng att gå på Tupperwareparty må du tro! Men det finns mycket bra prylar bland deras sortiment...

Jag har även hunnit med att operera på min lille Hans. Han hade oturen med sig på förskolan igår; först ramlade han och slog upp knät, sedan föll han baklänges och slog huvudet för att en liten stund senare klättra i klätterställningen och få en träflisa i bröstet. Då fick min unge man nog - då skulle han hem till mamma!
En sådan gång är det tur att jag är hemma, så att jag kunde hämta honom på stört. Väl hemma höll vi på hela dagen innan vi tillslut fick ut den 2 cm långa träflisan som satt fast ordentligt i bröstet. Det är en tapper liten man jag har!

Nu skall jag hoppa i badet och förhoppningsvis trolla bort mina envisa förvärkar...
Go´kväll!

♥ Fridens liljor!


Bilder: Tupperware.se

Kommentarer
  Annas inspiration

tack :-)



hoppas dina förvärkar har lugnat sig,

du verkar ha en tuff graviditet



Sovgott

Kram Anna

2009-06-04 @ 22:47:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

viken tapper liten man du har hemma! typiskt att allt ska hända på en gång, hoppas han mår bättre nu! och du med förvärkar och allt...



hade ingen aning att Tupperware har så snygga grejer nuförtiden.. minns bara när var med mamma i barndomen på trista tantpartyn.. hihi...



kramar

2009-06-04 @ 23:17:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Ann-Louise

Kan rekommendera ölen! Hoegaarden är min absoluta favorit öl, men då Hoegaaarden Blanc.

Rose är OK och i Belgien finns den med lime också.



Ha det bra i Bonäset!



Kram och hälsa Övik från mig.

2009-06-04 @ 23:46:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
  Josefin

Är skålarna på bilden i plats, väldigt tjusiga i så fall för att vara plats. :)



Hoppas du får en toppen fredag, kram

2009-06-05 @ 09:44:55
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: