"Skolavslutnings outfit"






Igår var det grabbarnas frisering som gällde, idag har vi fixat det sista kläderna...
Nu är det färdigshoppat till killarnas skolavslutning.
Överst ser ni Noahs outfit, och Hans är den nedre. Eftersom vi köpt shorts till dem båda så är det bara att hoppas på "finväder" :-)

Här lyser solen idag och det är faktiskt riktigt skönt ute (när man sitter i solen förstås..).
Lilla Liv i magen buffar, och knuffar mest hela tiden, och jag vakande i morse med sammandragningar som fortsatt hela dagen från och till. Jag antar att hon inte är helnöjd med mitt kräkande och därför protesterar...

Pappa är här och jobbar och sliter med vårt verandabygge. Man är bra bortskämd va?! :-)

Ha en toppentisdag min vän!


Fridens liljor!

BIlder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: