Sommarlov!




Noah och Hans har tagit en break i verandabygget, och äter makaronsallad!

Nu har grabbarna äntligen sommarlov!
Det har varit fullt upp idag. Jag har hunnit till frissan och klippt mig samt färgat utväxten. sedan har jag och Hasse, åkt runt på stan och shoppat diverse ateraljer till söndagens födelsedagskalas.

Erik och min käre far har slitit med verandan och det börjar ta sig! Snart är golvtrallen lagd på hela verandan och då väntar bara räcket, sedan är det klart för att ta ut lite möbler!!!
Visserligen är det tänkt att vi ska ha tak över en del av verandan, men det hinns inte med innan kalaset...

Så jag, hoppas, hoppas, på uppehåll och varma vindar på söndag!

Ha en skön fredagkväll.

Fridens liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Annas inspiration

Härligt att kunna sitta ute på verandan :-)

bara det slutar regna någon gång!



sovgott

kram Anna

2009-06-12 @ 23:06:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: