Åter på banan




Solen skiner ute och jag mår faktiskt inte så illa idag.
Har haft en riktig gris-helg. Illamåendet har tagit överhanden och min kära familj har fått stå ut med ett illamående monster som inte orkar att göra nåt.

Kul att Magnus vann Let´s dance, mina grabbar var helnöjda med reultatet, troots att båda hann somna i soffan innan det var över.
Jag tyckte att hans Baloudans var hur kul som helst!!!

Jag var på akupuntur i söndags men tycker inte att det hjälper ännu. Jag fick ytterligare en nål i mig denna gång - i magen. Det känns lite otrevligt trotts att man vet att nålarna aldrig skulle nå barnet....

Jag har även träffat min ayurvediska läkare, som tror att min trötthet beror på mitt låga blodtryck, så nu kommer jag att äta en brun kletig pasta som smakar pepparkaka två ggr per dag i syfte att höja mitt blodtryck.

Nu är det dags att ge sig ut på stan, jag skalll posta några brev och besöka apoteket och fylla på medikament-förådet :-)

Ha en bra dag!


Fridens liljor!



Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

Hoppas att du blir bättre snart, inte kul att vara dålig... Jag sänder dig lite styrkekraft o en stor KRAM!



2009-03-31 @ 13:35:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: