Grå Fredag



Äntligen fredag, och en ny helg närmar sig med stormsteg! Jag älskar fredagar, då man vet att man har hela helgen framför sig och att man får umgås mera i familjen. Idag är min älskling i Sundsvall och jobbar, och det dröjer fram till sena kvällen innan vi  i familjen får träffa honom. Men den som väntar på något gott...

Jag var uppe med tuppen idag, då lotten föll på mig att åka och lämna barnen på dagis/skola. Det gäller att kliva upp i god tid för att "göra bort" värsta illamåendet hemma innan man kommer på dagis. Det vore ju inte så skoj att behöva rusa in på toa i kapprummet för att kräkas.. :-)
Den nya medicinen jag fått fungerar sisådär, jag kräks inte lika ofta nu, men mår i stort sett lika illa.
Jag klarade mig från pinsamheter och sitter nu här hemma och skall försöka få i mig min andra frukost...

Vädret utanför fönstret är gråt och trist, lite lätt, lätt snöfall och kallgrader. Men enligt Nyhetsmorgon så hade vi  i norrlandskusten stora chanser på sol. (Jag dansar soldansen...)


Ha en topprenbra start på denna helg!


Fridens liljor!


Bild: Privat

 

Kommentarer
  Mamsen



Du skulle vara jättesnygg i den klänningen. Hur mår du? Förlåt att jag glömde ringa när Per åkte.



Kram mamma

2009-03-31 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: