Go morgon fredag






Äntligen fredag!
Idag skall jag hinna med att ta hand om både mig själv och mitt hem. Dammsuga huset och lägga en vitaminmask i ansiktet. Håret kanske får en mask också om det vill sig väl... Jag ser helt galet glåmig ut. Jag hade gärna besökt solariet flitigt nu, om det inte vore så att jag får sådana figmentfläckar av solen när jag är gravid.
Jag brukar använda min BUS från Decleor, men just nu tycker jag att den luktar sååå illa. Dessa graviditetshormoner!

Jag har suttut och tittat efter en bra "amningsfåtölj" och denna Candy från Troeds tycker jag var fin. Jag har inte tidigare jobbat med Troeds, så det skall bli spännande och se om de håller kvalitén.


Ha en ljuvlig fredag!



Fridens liljor!

Bild: Troeds.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: