Idag skall gräsmattan fram!


I vårt vardagsrum har vi en stor svart viscoseryamatta under vinterhalvåret, och byter den sedan till en likadan fast grön under sommarhalvåret. En jättehärlig matta, som leder tankarna till en grön sommaräng! 
Jag har försökt att få mera vårkänslor här hemma, men inte lyckats. Det måste vara mattan som saknas...
Kruxet är bara är den är 3x2 meter och väger bly, så jag måste nog vänta till mannen kommer hem och kan hjälpa mig - men idag skall gräsmattan fram!!!


Fridens liljor!


Kommentarer
  Josefin

Ryamattor är härliga att ha sina fötter på. Ger även ett mysigt och varmt intryck. Ser framemot en bild senare.

Ha en trevlig fredag. kram

2009-03-13 @ 10:58:06
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
  Anonym

Hej på dig! :) Jag ville bara önska dig en underbar fredag och en skön helg! :D



Kram

/Linnéa

2009-03-13 @ 11:30:52
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: