Jumpsuit






Denna Jumpsuit i demin skulle jag gärna ha i min garderob i vår, dock tror jag ite att jag skulle få plats med magen i den.... Den finns has Asos och kostar 1 261:-.

Nu skall jag röra ihop en morgondrink och ringa barnmorskan. Läkarens order, tydligen hade jag något som hette ketoner i mitt urin, och det skall tydligen inte vara helt bra... Men det är inte konstigt, så mycket som jag kräks så är det inte alltid det som är allra nyttigaste som man får behålla.
Men nu är det ju mindre än fem månader kvar!

Hoppas ni alla får en toppendag.


Fridens liljor!



Bild: Asos.com

Kommentarer
  jessi

Du kanske ha den om 5 månader istället! Fin!



ha det så bra, sköt om dig!



kram

2009-03-11 @ 21:31:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: