Läxmys




Efter middagen har jag och Noah haft läxmys. Vi försöker mysa till det med tända ljus och skön musik, allt för att göra det lite trevligare, och det fungerar. Läxläsningen sker under mindre tjat och stånk och stön nu. Det är till och med så att lillebror blir lite avundsjuk och vill ha läxa han med. Hoppas att det håller i sig ett par år.... :-)

Nu skall jag försöka finna inspiration till att fortsätta målningen av garderoben, sen blir det Halv åtta hos mig med grabbarna.
När de gått och lagt sig tänker jag hoppa i badet

Ha en skön kväll!


Fridens liljor!

Bild: privat

Kommentarer
  Anna

Härligt när det fungerar :-)

hoppas du har haft en fin dag



kramar

2009-03-23 @ 20:07:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: