Solig Torsdag




Visst är det härligt att vakna upp med solen som skiner in genom sovrumsfönstret! Visserligen försov vi oss en aning, och det var kaos här på morgonen, men man får energi av det vackra vädret.

Igår gjorde jag mitt sista besök hos distriktsköterskan och fick betyget godkänt, dvs inga flera besök dit. Jippie!
Jag skall dock fortsätta med smärtstillande någon vecka till.

Mitt lilla liv lever rövare i magen numera och gör sig alltmer påmind. Det är härligt att känna dessa puffar och sparkar.  Det får en att tänka att trotts att man mår som man gör - så är det värt all möda!

Ha en solig torsdag alla!

Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

härlig solig morgon här med! Skönt att det är så ljust ute när man vaknar!



Vad bra att du mår ok o behöver ej gå mer till sköterskan! Mysigt att bebisen rör sig, känns säkert fantastiskt!



kram

2009-03-26 @ 09:42:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: