Update



Jag hoppas att ni alla haft en härlig helg. Själv började helgen med attt spendera hela fredagen på sjukhuset.
Efter mitt fall i trappan har jag helt förklarligt haft väldigt ont i kroppen, men på fredag förmiddag hade det mesta ömma i kroppen försvunnit - förutom en j-vla värk i bäckenet. Så jag ringde mödravårdscentralen men det var inte deras bord, de hänvisade mig vidare till vårdcentralen, som nog tyckte att detta var ett fall för mödravården....
Hur som heslt så fick en tid senare på dagen och när jag väl kom dit så skulle det kollas grejer!!! De skickade mig vidare till akuten med en remiss. Men på akuten hade de fullt upp. Fick träffa en massa läkare och en hel del väntan mellan varven. Jag fick se mitt lilla liv på ultraljud, det snurrade och sparkade och det var underbart att se mitt i allt.
Summa summarum av hela vistelsen - jag har nog fått en spricka i bäckenet, och det är inget att göra något  åt. Värktabletter och gå som om jag skitit på mig en par veckor -  om jag har tur.
Sammanlagt satt jag på akuten i 8 timmar och då vill jag lova att jag var glad över min Iphone, så att jag kunde roa mig med att surfa runt och läsa en massa härliga bloggar.
Nog om detta, resten av helgen blev btydligt trevligare. Min äldsta son Noah, hade ishockeykupp och vann samtilga matcher. Såg melodifestivalen med familjen och tyckte det var synd att min vänninas låt inte kom med till andra chansen - annars är jag nöjd med helgens resultat...:-)

Gårdagen tillbringade vi hos min kära mamma, vi åt en god viltgryta till middag och en underbar cheesecake till efterrätt...

Fridens liljor!

Kommentarer
  Tina H

Herregud! Vilken otur! Och vilken smärta du måste ha...ajajaj.

2009-03-02 @ 12:11:06
URL: http://graviditet3.blogspot.com
  jessi

Vad skönt att höra att det gick bra, även om tråkigt med bäckenet. Det låter som du hade en riktigt bra söndag!



sköt om dig!



kram

2009-03-02 @ 13:37:41
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Josefine

Vilken tur i oturen att det gick så pass bra åndå! Kramar till dig!

2009-03-02 @ 16:17:39
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: