Fösta turen til Herrgårn


 
 

Idag trottsade jag illamåendet och åkte ut till Noringrå och Herrgårn med grabbarna och min käre far. Innan vi for mådde jag så illa att jag trodde att skulle bli tvungen att kräkas i bilen, men vi klarade oss utan den oanngelägenheten...

Väl framme vär det väl värt mödan! Att vara här ute är verkligen Balsam för själen, och det härliga är att hela familjen verkligen älskar stället lika mycket. Grabbarna sprang och lekte vid vattnet och i skogen och pappa och jag planerade för lite röjning på tomten. Tova badade det första hon gjorde och sedan tog hon ett dopp lagom till att vi skulle åka hem, så vi fick åka med ett blöt hund i bilen hem...

Om illamåendet tillåter och vädret är lika bra som det varit idag, åker vi tillbaka i morgon för att röja tomten och städa in oss för detta år.

Nu hejar jag på Malena!
Ha en skön helg.


Fridens liljor!

Biider: Privata

Kommentarer
  jessi

Vilket sommarparadis ni har! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du ej mår illa idag! måste vara jobbigt att ha det så varje dag. (jag tycker det är är såå jobbigt att bara vara sjuk nu så kan tänka mig efter så många månaders illamående o ont... stackars dig!)



Tänker på dig!



2009-05-17 @ 10:29:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: