Ha begär



Jag gillar Eva Solo och dessa självbevattnande örtkrukor ha jag suktat efter länge. I mitt kök skiner solen hela dagen, så mina örter dör på löpande band just nu...
Jag älskar att ha färska örter hemma, jag har det på allt, i grytor, sallader, på mackan, ja iblad kan jag tom. gå och käka lite direkt ur krukan.

Vårt sommarprojekt; projekt bygga en veranda är i planeringsstadiet ännu. Men vi har nu fått ok, från grannarna så nu är det bara själva bygglovet som saknas. När den är byggd hoppas jag på att kunna ha lite örter även där...


Fridens liljor!


Bild: Evasolo.com

Kommentarer
  jessi

Fint!



lycka till med verandabygget!



Kram

2009-05-19 @ 10:37:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: