Min Mazda är trasig!





Min lilla "rallybil" är trasig igen!!!
För att vara bara drygt ett år gammal har vi haft väldigt mycket problem med den. Denna gång är det någon drivaxel bak som måste bytas, och de kan de inte göra förrän tidigast fredag. Killen som jag pratade med på verkstaden tyckte inte att jag skulle köra allt för mycket med den innan. Näe, vi bor ju bara i Norrland! Jag har ju bara ca en mil in till stan...

Well, well, stannar den så är det väl bara att ringa bärgaren...

Igår gav vi oss återigen ut till ett soligt Höga Kusten och vår lilla oas. När vi kom fram var det 16 °c varmt och vindstilla. Grabbarna ville så gärna bada, men båda är förkylda så det var det inte tal om. Fast vattnet var faktiskt inte så kallt som jag trodde när jag plaskade med händerna.

Hoppas att ni haft en lika underbar helg som jag.

Trevlig måndagkväll på er!


Fridens liljor!


Bild: Googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: