Vilka dagar!!!



Vilket underbart väder vi haft i helgen! Riktig högsommarvärme med medföljande mygg :-)

Igår var vi bortbjudna till M-L och Fredrik på grillparty. Härligt med mycket god mat och dryck i goda vänners lag...
Man fick nästan lite "utlandskänsla" när vi satt i solen och värmen och mumsade på den goda maten. Strax efter efterrätten kom även myggen fram , och då - kände man verkligen att sommaren var här! Irriterande, men på samma gång härligt.

Mitt lilla Liv lever rövare i magen och jag har haft kraftigt med förvärkar hela helgen. Det är ingen toppenkombination med illamående och kräkningar vill jag lova. Det ena ger det andra, lite som hönan och ägget... 

Erik och pappa har varit jätteduktiga i helgen, och nu har  vi faktiskt fått upp halva golvet på verandan. Det blev så bra att vi nu på allvar funderar på att fortsätta bygga veranda lika långt åt andra håller också  på en gång.
Mycke vill ha mer, eller?




Så här långt har "vi" hunnit i helgen, halva golvet lagt...


"Gubbarna" planerar det fortsatta bygget...


Jag och magen vilar ute på den nya verandan...



Hoppas att ni haft en lika underbar helg som jag!


Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  jessi

Det är bra att du vilar, helt rätt!



Ja det känns som medelhavsvärme o känsla, härligt!!!!

2009-05-31 @ 22:34:46
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: