Nu går det undan...






När man är hemma hela dagarna kan det ibland kännas som tiden står still, att det inte händer så mycket i livet just nu... Men när man ser på barnen, i synnerhet lilla Liv, så kan man konstatera att livet står allt annat än still!!!
Hon griper för fullt efter saker försöker att krypa (dock utan större framsteg) och utvecklingen verkligen skenar iväg. Noah håller på att bli en hajjare på att läsa, och Hans övar på sin gura varje dag...

Idag har verkligen varit en seg dag. Jag har inte fått något gjort av det jag planerat att jag skulle hinna med.
Bättre lycka nästa dag...

Vi har precis ätit en tacopaj och nu väntar snart källaren och elitseriehockey på storbild. Det är bara att ta fram hjälmen och skydden. :-)

Hoppas att din dag varit bra, och att kvällen blir toppen!



Fridens liljor!



Bild: Privat

Kommentarer
  Annas inspiration

Visst är det skönt att man får en ny chans varje dag?!! :-)



söt hon är lilla Liv.

mysig kväll!

2009-11-10 @ 18:44:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

Mums vad gott med tacopaj, det måste vi göra till helgen det var länge sen sist!



Roligt för er att se utvecklingen hos era barn! Jag tycker det är fantastiskt att följa barnen på jobbet och få vara en del av att de utvecklas och lär sig nya saker!



KRAM

2009-11-11 @ 19:53:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: