Ny vecka




...och en vecka närmare December och mysmånaden.
Jag längtar verkligen efter advent med alld vad det innebär.
Mer mys åt folket helt enkelt!


Igår, måndag har vi varit innne i stan på kommunhuset och skrivit papper, så nu är Erik, Livs pappa även juridiskt sett! (Inte för att jag tror att han någonsin kunde svära sig fri från Liv, då hon är en ren kopia av sin far...)
Lite fånigt hela den här grejen. Det känns lite som om man har kvar detta förfarande bara för att det innebär lite fler arbetstillfällen...
När vi skrivit under vårt så säger kommundamen; jag vi ska ju egentligen ha två vittnen till detta, men jag tar och ber de i receptionen skriva under det här sedan...
Hmm, det känns som om man redan skulle ha kunnat avklarat detta på BB. Hur som helst så är det gjort nu.

Anledningen till mitt avbrott i bloggandet beror på att tjyven kommit tillbaka! Min tidstjuv! Han heter egentligen Endometrios, men jag brukar kalla honom för tidstjuven istället. För det är det han gör; själ min dyrbara tid!!!

Jag lever med en kronsik sjukdom med namn Endometrios, den är inte farlig, bara jävligt irriterande. Jag får cystor på äggstockarna,  i livmodern och i bland i buken. Detta gör hiskeligt ont och jag får ta starka smärtstillande och göra så lite som möjligt.
Jag har varit fri från dessa problem under graviditeten, men nu är de som sagt tillbaka.
Vill du veta mer om Endometrios? Klicka här


Fridens liljor!



Bild: Googlad




Kommentarer
  jessi

Hoppas du mår bättre snart, aldrig roligt att ha ont. Jag tänker på dig o sänder styrkekramar!



KRAM

2009-11-17 @ 21:30:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Agneta

önskar att jag kunde trolla.

för då skulle jag trolla bort din endometrios.

2009-11-17 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: