Syskonkärlek




Noah med sin kära lillasyster...


Stolt Hans med Liv...


Ibland tar man verkligen kärleken för given. Det är inte självklart att barn måste känna kärlek till en ny familjemedlem, en bebis...
Men i vårt fall så verkligen lyser kärleken ur mina söners ögon. De älskar sin syster och berättar just detta ofta!
De kan inte låta henne vara i fred utan är och kramar och pussar på henne så fort de kommer åt.

Jag var lite nervös innan, att de inte skulle tycka om henne, och att de skulle vara avundsjuka på sin lillasyster (som de inte bett om..), men INTE!!!

Jag är så lycklig för detta!


Idag har vi varit på föräldramöte för Noahs del, och han är super duktig på att skriva. Finmotoriken är det verkligen inget fel på; han skriver snyggare nu som åttaåring än vad jag någonsin gjort...
Mamma är mycket stolt!

Nu skulle jag behöva åka och handla, men jag tror att jag väntar med det till i morgon...
Latmasken tar ett tag om mig igen.


God kväll från mig!



Fridens liljor!


Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: