En rosa Ros




Min lilla nyponros..!

Jag och Liv har knappt tagit oss utanför dörren idag. Jag har haft tokfrossa i kroppen, och när jag styrt ut Liv i vagnen så har något gjort att hon vaknat med en gång.
Trotts detta har ännu en dag passerat och ikväll har TV-tittandet gått i matlagningens tecken. Först tittade vi på grabbarnas favvoprogram Halv åtta hos mig och när de gått och lagt sig så fortsatte Liv och jag att titta på Tinas Cookalong som ikväll hade den underbara mysfarbrorn Ernst Kirchsteiger som gäst, efter detta somnade Liv och jag fortsatte själv att glutta på Bert och Matakuten.
Mycket mat blir det... :-)



Livs rosa vrålåk...


Jag bara MÅSTE visa upp vår nykommling, Livs nya låra-gå-stol i den ultimata färgen Rosa/silver.
Är den inte underbar?!

Nu är det dags för ett bad och en ansiktsmask...

God kväll!


Fridens liljor!

Bilder: Privata

Kommentarer
  Tina H

Hej, remember me?! :-) Ärligt så slog det meig inte förränn IDAG att jag har ju faktiskt en blogg :-D Förmodligen startar jag en ny blogg ... det känns då så iaf :-) Vi får se.

Men vilken snygg gåstol! Kram

2009-10-13 @ 11:14:52
URL: http://graviditet3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: