Hon kommer med ljus...




...i sin krona!



Ellos är snabba i år och har redan fått in sina julkläder till barnen. Denna ljuva Luciaklänning med tillhörande luciakrona i velour klickade jag snabbt som attan hem igår kväll.
Jag vet av erfarenhet fån mina tidigare bebisar, att de går åt som smör i solsken, och är man inte på hugget - jag då blir man utan...
Det måste vara gravidhormonerna som finns kvar i kroppen och som spelar oss bebismammor ett spratt när man blir helt galen över en söt liten acsessoar...
Hur som helst, utan ville jag inte vara, när vi den 13 december skall kliva upp i ottan och skall lussa för Erik. Måste föresten kolla grabbarnas dräkter, de har ju växt en del sedan förra gången.



Fridens liljor!



Bild: Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: