Skön helg


Fint besök iform av  kusinerna Ann och Niklas med familjer.
På denna bild; Ann, Maja, Elle...osså jag och Liv då.

Denna helg avslutades trevligt med att vi fick besök av kusinerna med sina familjer. Vi bor så nära varandra, men träffas alldeless för sällan. Alla barnen är i samma åldrar, så de kommer jättebra överens (förutom lilla Liv då, som hamnat lite på efterkälken :-))
Det är nästan trevligast med oplanerade bjudningar...
Inge finporslin och årgångsvin härinte - nej, vi tog vad vi hade hemma (tacos) och åt och umgicks tillsammans. Som tur var hade i en liten, liten kladdkaka i frysen...
Jag vet inte vad jag pysslade med för de bilder jag knäppte under kvällen var under all kritik.



Liv fick jättefina presenter av sina tremänningar med föräldrar. En superhärlig klämmvänlig Barbapappa och jättefina kläder; tröja och byxa från P.O.P.

Supertack för en trevlig avslutning på helgen!!!


Fridens liljor!


Bilder: Privat

Kommentarer
  jessi

härligt med umgänge o såå gott med tacos, det går alltid hem!



Hoppas du får en bra start på vecka 42!

2009-10-12 @ 17:52:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: