Silverfynd på Guldfynd



Hittade lite bling-bling silver på Guldfynd...


Godmorgon till en strålande Lördag!
Sitter här i min ensamhet och smuttar på en kopp te. Alla grabbar är utflugna och Liv sussar...
Det är en stor dag för lille Hasse. Hans har nämligen följt med morfar B.O. ut på älgjakt, Noah är hemma hos mormor och myser och min älskling jobbar en solig dag som denna.

Bilden ovan är på mina silverfynd jag gjorde nere i Sundsvall i torsdags. Jag har haft ett presentkort från Guldfynd i evigheter, men alldrig hittat något som jag velat köpa (endera har det jag hittat varit mycket dyrare eller mycket billigare..). Men när jag gick förbi guldfynds skyltfönster så tyckte jag att detta silverhalsband viskade mitt namn... :-)
Jag gick in och provade det och det satt som en smäck. Sedan visade det sig att handlar du för 300:-, då får du välja ett smycke till för 300:-, och handlar du för 100:-, ja, då får du välja ett smycke till för 100:-. Så jag fick en hel del nytt silver-bling för mitt presentkort.



Mina shoppingfynd från IKEA. Det är alltid kul att handla på denna affär, för man får så mycket för pengarna.
Jag hittade en temugg tilll mig i rosa. Jag älskar att dricka ur muggar utan öron, och denna ljuvling gck loss på 15:-.
Sedan inhandlades det ett par skallror till Liv, och ett tårtset. Så nu är det bara att ta fram bagarmössan, och visa vad man går för!!!


Nu ska jag göra mig redo för att ge mig ut i solen.


Ha en toppenlördag!


Fridens liljor!



Bilder: Privata

Kommentarer
  Annas inspiration

Vilket snyggt blingbling du har köpt :-) Alltid roligt med bra erbjudande!

Hoppas det gick bra för Hans!



mysig kväll

stor kram

2009-10-10 @ 18:31:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  jessi

Så fina smycken du fick med ditt presentkort, gillar hjärtan!



Hoppas du får en mysig lördagskväll!



KRAMIS!

2009-10-10 @ 20:20:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Tina H

Jag diggar hela inköpet! vill ha! Kram

2009-10-13 @ 11:17:51
URL: http://graviditet3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: