Aj!




Dessa skulle jag ha haft nu! Måste in på apoteket och inhandla.
Jag har fått kraftiga blåsor på hälen från mina nya promenadskor, så det blir inge powerwalks med dem idag...
Jag får se om jag kommer iväg senare idag och traskar runt lite i mina foppatofflor istället.

Nu ska jag packa in mig och lilla Liv i bilen och åka in till stan för en date med min härliga vännina M-L. 

Ha en härlig start på helgen, och kom ihåg skavsårsplåster om du köper nya skor!!!


Fridens liljor!

Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

Ha det bra på stan med väninnan!



Compeed är superbra, brukar hjälpa ganska snabbt!



svar-Vi ska till Paris i oktober! har varit där några gånger men nu är det 2.5 år sen sist.



KRAM

2009-09-11 @ 12:53:28
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: