Bokat







Nu har jag äntligen fått #%/& ...ur vagnen och bokat hotellrum till oss till helgen. Det blev hotell Amaranten som ligger på Kungsholmsgatan. Jag har inte bott där tidigare så jag hoppas att det är ett treligt hotell.
Vi åker ner till Stockholmkalas hos goda vänner och det ska bli så kul att träffa min vän som jag inte sett på evigheter.
Denna tripp till hufvudstaden är det Erik, jag och Liv som gör, grabbarna stannar hemma hos mormor och morfar. 


Nu ska jag bege mig in till stan för att testa på mamma-baby-jympa. Jag måste ju börja träna nu också om jag ska komma i klänningen. Det har ju varit en hel del skrik de senaste veckorna, men nu tror jag att det skulle kunna funka att bege sig ut bland allmänheten igen.  Håll tummarna att det går vägen...

Solen skiner från en klarblå himmel idag - så passa på att njuta!
Ha nu en toppendag!

Fridens liljor!


Bild: Firsthotels.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: