En sup







Min oerhört givmilde moster brukar varje år plocka en massa bär, som hon sedan skänker till den övriga släkten. Hon brukar även koka en svartvinsbärssaft som grabbarna fullkomligt älskar, och  det är ju toppen att ha denna vitaminbomb att ge barnen så här i förkylningtider.

Eftersom jag försöker hålla mig ifrån socker, så har hon kokat en flaska osötad svartvinbärssaft till mig. Hon är ju bara toppen!!!

Jag tar nu en sup av denna dryck - morgon och kväll.


Ha en skön Söndag!


Fridens liljor!


Bilder: Privata

Kommentarer
  Josefine

Svartvinbärssaft som är så gott, mm... Är den god även osötad?

2009-09-13 @ 17:30:11
URL: http://blaeld.blogg.se/
  jessi

Det låter gott med hemmagjord svartvinbärssaft!



Tack för möbeltipset, det låter skoj att ha möbelföretag ihop! Jag kollade hemsidan, fina saker.



Jag har letat länge efter soffa och är jätteförtjust i den jag hittat på Mio men vi har väntat för vi vet inte om ni snart hittat nytt boende.



Ha det så bra!

2009-09-13 @ 22:22:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: