Filmsöndag



Igår kväll tittade jag och Erik på filmen Seven Pounds med Will Smith. En film som jag varmt kan rekommendera. Den börjar lite långtråkigt, men den tar sig, och innan filmen var slut satt jag och grät som ett litet barn...

Filmen handlar om Ben Thomas (Will Smith) som jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter sin frus bortgång. Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna, och funderar på att ta sitt liv. Men först ger han sig ett uppdrag, som involverar sju andra personer...
Will, gör enligt mig, en jäkligt bra rollprestation i denna film. (Men nu heter ju inte jag Nils-Petter eller Petter-Nilkas..)

Betyg: SSSS 
Jag ger den fyra av fem S.  :-)


Nu väntar dagens korvgryta på att bli tillagad, sedan är det läxdags innan hockeyn börjar...
Ha en soft måndagskväll!



Fridens liljor!

Bild: Googlad

Kommentarer
  jessi

Jag har sett filmen, den var speciell oväntad o bra!

Will är riktigt talangull skådespelare tycker jag, hans senaste filmer har varit så bra!



KRAM

2009-09-28 @ 17:55:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: