Förkyld






Nu har förkylningen nått vårt hem. Lilla Liv är täppt i näsan och tycker minsann inte att det är någe skoj...
Hon påminner lite om en grymtande gris när hon vaknar ur sömnen och upptäcker att tutten saknas ur hennes mun. Toksöt är hon i alla fall!

Noah och Hans har klarat sig än så länge, men själv känner jag mig krasslig och riktigt, riktigt trött i kroppen. Så det är nog bara en tidsfråga innan jag även jag snörvlar och grymtar.

Jag önskar dig en skön söndagskväll!

Fridens Liljor!


Bild: Privat

Kommentarer
  Agneta

men sicken söt liten tös. jätte gullig klänning.

2009-09-27 @ 23:40:55
  Mamma



Vår lilla älskling är jättesöt och det är inte klokt så lik sin pappa hon är.Du brukar ju vara duktig på att hitta kläder åt mig också. Har du sett något som skulle passa åt mig på ert bröllop? Kram mamma

2009-09-28 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: