Mot nya drömmar...


Lectus underbara continentalsängar...

I helgen har vi bara tagit det lugnt och omgåtts med varandra i familjen. Datorn har knappt stått på, och det har faktiskt varit riktigt skönt...

Vi har varit hemma och pysslat med hemmet och nu, nu har jag äntligen fått en ny säng; en Lectus Continental! Jag och Erik har sovit undebart gott i natt, och även de andra två flickorna i vår lilla familj. :-)
Visst, himmelsängen är verkligen min drömmsäng, men med tanke på lilla Liv så känns det bättre med en lägre säng just nu.

Nu skall jag njuta av en god kopp kaffe. Grabbarna är med moffa Lelle på hockeyträning och Liv sover i vagnen...

Hoppas att din helg var lika trevlig som min!

Fridens liljor!


Bild: Lectus.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: