Powerwalks








Nu har jag köpt mig ett par riktiga promenadskor, så nu skall inte det stå ivägen för mina powerwalks i alla fall...
Sagt och gjort - jag snörade på mig mina nya skor och tog tjejerna (Liv & Tova) med mig på en powerwalk i höstsolen!
Vilket underbart väder, blåsigt men strålande sol och riktigt varmt och skönt. Vi stannande till och gjorde en avstickare in i skogen och njöt i fulla drag. Liv somnade när jag rullade ut Rollsen från huset och vaknade precis när vi kommit hem och parkerat den utanför hennes fönster. Hon har ont i magen idag igen stackarn, men nu sover hon i alla fall igen...

Nu skall jag sätta mig i solen och njuta av en god kopp te och läsa senaste numret av Mama, innan jag hämtar grabbarna på skolan.


Ha en toppendag!


Fridens liljor!

Bilder: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: