Svart Höst




Denna goding från HM får gärna flytta in i min garderob


Nu när hösten är här och det blir mörkare och kallare, kan jag inte låta bli att surfa runt och spana in alla vackra festblåsor som kommit in till webbshopparna. Mycket är svart och mycket i min smak...
Nu är det bara att hålla i sig - för vips!, så är det jul och nyår, och vad ska man ha på sig då!?!?

Appropå webbshoppar, så fick jag tillslut babyvakten från Barntryghet.se. Synd bara att man skall måste bli en elak tant innan det händer något.
Nu sitter jag för fullt och försöker lära mig alla finesser på den innan Liv vaknar i vagnen.

I ugnen gräddas äggmuffins och sedan står städning på TODO-listan...

Ha en toppestart på helgen!


Fridens liljor!


Bild: HM.com

Kommentarer
  Agneta

haha den gamla välbekanta "ToDo listan" tänker alltid på dig när jag gör en sådan :)

2009-09-25 @ 19:25:51
  jessi

Vilken snygg klänning!!! Festlig o rolig på samma gång!

Trist med tråkiga kommentarer, lika bra att skydda så slipper man ha dem offentligt! Bry dig inte om dem, bara tragiskt människor som skriver anonymt taskiga saker! Jag gillar din blogg!

2009-09-25 @ 21:20:49
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
  Annas inspiration

Klänningen är urläcker.



Hoppas ni har haft en fin dag

stor kram

2009-09-25 @ 22:01:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
  Hanna

Snygg klänning!

2009-09-26 @ 19:32:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: