Kabeljakt




Att det ska vara så svårt att få tag på en ny strömkabel till min MacBook!!!
Har letat på vartenda tänkbara inköpsställe i denna lilla stad - men är utan resultat...

Min strömkabel har nämligen lagt av, så min lilla dator är stendöd, helt utan ström och livsgnista... Lite frustrerande med tanke på att jag lägger in allt i ICal på den och sedan synkar den med min mobil, och nu har jag inte synkat dem på ett tag så jag känner inte riktigt att jag har koll på läget... :-(

Jag fann en e-shop som sålde dem  igårikväll, men de skulle ha 799:- för den och hade den inte i lager. Surt! För dyrt och för lång väntetid för min smak.

Igårkväll har jag tittat på Hans och hans lag då de spelade en fotbollsmatch som de vann med glans. Hans valde att stå i mål under andra halvlek, men var lite ofokuserad och började klättra på målet i stället för att följa spelet...

Kameran är på vift så det blir lite bildtomt ida´...



Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: