Jag har duschat med en flamingo!


Jag
, Liv och min älskling har hunnit med en resa ner till hufvudstaden och Stockholm Furniture Fair (möbelmässan) i veckan. Vi stannade en natt och övernattade på vårt favvohotell, Såstaholms Herrgård! I just love their breakfast!!! Naturligtvis så hann vi även med att äta på PONG - aldrig en resa neröver utan minst ett besök på PONG... God mat, trevligt sällskap, det mysigste hotellrum jag skådat, en flamingo i duschen och sköna sängar - vad kan man mer önska sig?!?!
En kort men trevlig jobbresa. :-)


Tyvärr hade jag inte med mig kameran, så jag fotade lite med mobben...
Lite suddigt men... Håll till godo:



Såstaholms Herrgård..!


Vårt hotellrum...





Trötta besökare som sitter och njuter av ett gott vin innan de
stupade i säng...



En lampa som jag gärna skulle placera i mitt hem...


Hagagruppen hade en hel del fina nyheter... :-)


Nu ska jag ge mig ut i den strålande solen!
Ha en toppendag.


Fridens liljor!


Bilder: Privata


Kommentarer
  jessi

Happy valentine fina goa Susanne!



Så snyggt hotell o spännande möbelnyheter o design ni såg på mässan!



Fin ny layout du har på bloggen, jag måste ta tag i min snart!!!



KRAM

2010-02-14 @ 13:20:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: