Soft fredagkväll





Efter maten känner man sig sisådär lagom däst och adrenalinet är väl inte på topp...
En i familjen som inte är trötter just nu är vårt lilla Liv, hon är pigg som en mört och är i full färd med att utforska våra golv. (Nu är det slut med att fuskdammsuga med andra ord...)

Idag har jag, Hans och Liv varit en sväng in till stan och kollat in HMs nya deminsortiment, mycket fint vill jag lova!
Men idag kom jag inte hem med någon kasse - ty, jag hade planerat att shoppa för mina värdecheckar men de hade jag glömt hemma tillsammans med mitt Visakort..., när jag rensat plånboken idag efter jag betalt mina räkningar. :-( 
Snopen och arg på mig själv vände vi hemmåt utan fynd.

Men som tur är ligger det och väntar ett par leggins till mig och två skjortor till grabbarna till i morgon! :-)


Ha nu en härlig avslutning på denna kväll.



Fridens liljor!


Bild: Privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: