En mjukstart...




Nyårsdagen tillbringade vi med Sara och Magnus familj i deras fina hus och åt en massa smaskes som de bjöd på, och i idag har vi bara tagit det lugnt. En skön, men kall promenad på förmiddagen, hockeykväll i källaren och sedan en middagsbuffé på Scandic...

Jag och älsklingen och prinssesan af Mastvägen (Liv) avslutade kvällen med ett glas gott rött vin framför en brittisk thriller, mys på hög nivå! ...eller ja, Liv fick en bitring i stället för rödtjut och jag tror att hon var nöjd med det...:-)

Nu är det god natt mina vänner -  Liv och grabbarna sover sött, Tova har gått och lagt sig älsklingen gäspar och jag har grus i mina ögon....

Sleep tight and don´t let the bed bugs bite!



Fridens liljor!


Bild: Bellus.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: